HELGEN

fredags : aah då vare skola först, den sög.
sen på kvällen va det bara att tagga skolfest oh så. va hos adde först och framåt tolv tror jag vi var inne på skolfesten, det var väl kul.
men när jag kom hem låg en däckad joakim i min säng,hahaha!
sen somnade vi.

lördags: vaknade , låg kvar i sängen ett bra tag. gick upp och gjorde pannkakor till oss,sen åt vi och sen drog han efter ett tag. på kvällen va jag med becca och vi hade skoj ute. haha..

söndags : aah igår asså. va med mathilda på eftermiddagen, vi gick t centrum och tog lite finfina kort.
va med henne bara ett tag sen drog jag ju till ishallen och kollade hockey, sedan hem

idag: va hemma ifrån skolan för hade huvevärk men den är nästan borta nu.
har chillat me datan hela dagen men nu ska jag klä på mig så ska jag ut me becca ett tag.

skriver mer sen ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0