HEJHEJHEJHEJ :)

bra rubrik (y)

men nu e jag hemma från en super rolig kväll fan , ja ääääälskar mina vänner så mke :)
becca och jag drog till sminkshopen för vi var i stort behov av smink båda två :o jag köpte ny foundation och en ny mascara, GREAAT. längtar tills imorrn så ja får sminka mig(A) AAHAHA. efter det så satte vi oss på grillen ett tag och vänta på att mathilda skulle komma så vi kunde gå till Amandas fikagrejs, sen drog vi dit och satt där med dom, vi hade fan kul och köpte as goda kakor på ica HAHAh <3

sen gick vi till adde ett tag och hade skit kul, ja blev fälld i gruset av mathilda, oh de va typ lerit ;o BLÄää:)
aja sen ringde carro och sa att nån hade gått in på b hallen med rånarluva och kniv och rånat kassan där , hahah finspång är fullt normalt (y) aja, sen gick jag och mathilda hem för becca blev hämtad. följde med mathilda hem ett tag vi hade skitkul som vanligt.
nu ska ja fan sova e fett trött oh har kök heela dagen imrn -.- ORKA


LÖÖV U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0