FRiDaY NiGHT

TJAOO!
idag var de en heelt okej dag fan .
tog 15.05 bussen hem med vesterlund, somnade på en gång då,haha så skönt vare
kom hem och såg att min mössa och mitt linne hade kommit, häärligt alltså
sedan tog jag en dusch och lite sådant
aah sen beställde jag en parfym, paris hilton fairy dust elle nått sådant..
efter allt dedära gick jag till mathilda, vi åt och var ute oh så
gick hem till adde och trippeltånga mitt hår typ
gick ut sen igen och va med jennie och becca!
trevligt fan

drog hem så ja va hemma vid typ halv ett
nu är jag mega trött så ska dricka upp min cola hihi
sen ska jag fixa mig för att s0va ,
så detta är sista inlägget ,
hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0