för dig ska jag, göra det tusen gånger om

såjaah nu har jag fått medicin! så nu jävlar ska jag bli frisk!!!
fick göra ett dyngäckligt prov på sjukhuset, UUSSSHH .
blir att vara hemma från skolan veckan ut, så jag ska va duktig och ta tag i lite skolarbete hemifrån, :)
aya,
har nyss fått i mig lite mat och ska smälta den sen ska jag äta glass, så skönt för halsen♥
sen kanske jag ska göra klart en grej i engelskan idag så tar jag lite mer i morgon.
nu ska jag bara ta de lungt, blir inte så mycket uppdatering nu när jag är sjuk men har ju inget att skriva om för de händer ju inte precis nånting!!
men kan iaf säga att jag saknar mina vänner :)

bild ifrån i somras när vi va i lien , + på hemvägen lossnade mathildas avgasrör HAHAH xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0