fanfanfanfan

fyfan nu är allting verkligen nere på botten. känns som allt mer o mer folk börjar svika en .
killar  kan fan dra åt helvete eller någonting, och lära sig säga sanning och inte komma med massa fucking falska ursäkter för det blir jag så lack på! förtroenden är till för att brytas och åååh fyfan, det är bara så jävla trist och jobbigt att varenda jävel bara " jag kommer alltid finnas för dig hur det än blir mellan oss" sen drar alla iaf..o man är lämnad kvar i skiten och inte en jävel förstår någonting, knappt en själv vet. man sjunker längre och längre ner, vet inte vad man ska ta sig till. fyfan jag är trött på allting nu! jag vill bara ha dig tillbaks joakim så att allt kan bli bra igen, som det ska va, önskar vi kan spola tillbaks till i somras. jag älskar dej fortfarande och vill inte leva ett liv utan dig, det går bara inte. det ska vara du och jag förfan..


GODNATT!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0