du vet, jag ställer upp för dej alltid!

hej bloggen. now i'm awake and up :D HAH
kan skriva om igår lite mer då , vi sminkade ju oss iaf , gick ut med sminkningen i nån timma, alla ba glodde HAHA SKITKUL :D mötte även upp amanda ute då:D
sen typ började det klia lite i ansiktet så vi gick hem till mathilda & tvättade bort det och sminka om oss normalt . heheh. sen fick ja sms om att de var fest och att d undra om vi ville komma, så vi drog dit .
det var fan kul :) blev hämtad av beccas bror vid typ halv ett - kvart i ett? så drog hem då :)

ah idag har jag bara slappat, ska va med becca . b sen :) nicee
men nu tror jag att jag ska typ duscha oh fixa mej oh så, hörs ikväll :*

bild från i fredags




från igår :






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0