du var perfekt, ja du var mitt allt



gammmmal bild på mej oh bejbie.som ja saknar

jag är vaken och knappt trött , men finns inge oh göra så önskade ja va skit trött så ja ba kunde somna på en gång.. vore nice.
sitter och skriver me lite folk men fan ingen äe rolig. becca gav dissen typ nyss för hon skulle sova. hmm taskigt:(
och aaaaaah vene ens varför ja skriver, ba känner fört  liksom.
förövrigt längtar jag som bara tusan till thailand som jag är i om 4 månader, ska bli skapligt nice. va 2 år sen jag var där sist och jag läääängtar som tusan alltså. älskar thailand, paradiset verkligen!'
de har fett goda pannkakor där (A) HAH ooooh vill åka nu. <3




james bond ön , xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0