du får mig att förstå , ditt namn får hjärtat mitt att slå

hejhej bloggen :) den här dagen har varit ganska så seg typ? i köket gjorde vi köttbullar och kåldolmar, VADÅ ÄCKLIGT? stank om det-.-

slutade vid tre och då tog vi spårvagnen upp till centrum, köpte puder och toffsar dårå (y) sen varsin hamburgare oh dricka, sen ner t bussen så var hemma vid typ 10 i 5. sen hem oh slappa fram tills halv åtta typ då det var dags för träning, den var ganska så tråkig..
nu ligger ja i sängen som sagt och ska väll sova om nån halvtimma kanske, i morgon är det hotell och livsmedelskunskap, asså jag hatar livsmedelskunskap :o så jävla jobbigt asså...-.-
och hotell uppgiften jag är på nu är så fett seg oh ja.. men aja posetivt nurå imrn blire LOVOOOOV!
nu orkar ja nt skriva mer. hejs

me want summer

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack!:D

2010-10-29 @ 09:42:19
URL: http://ninass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0