tjejjjoorr



dessa tjejer blir det ikväll, minus ronja och plus frida ist. :)
vi ska ha lite mys som sagt i eves lägenhet. hihi
får se vad som hittas på .

men nu har jag iaf livsmedelskunskap, så jävla tråkigt ! ska bli skönt sen i vår, för då har vi inte det längre .. då är de nåra andra klasser som ska plågas me denna skit ;)
vi såg på film nyss och jag somnade näst intill om man säger så , ae men det var inget roligt Gordon Ramsey avsnitt.
Sen har jag varit fett duktig och tappat mitt busskort ? ligger säkert i bussen eller nere i rese eller så får fixa fram ett nytt. aya, pappa hämtar mig när jag slutar!
men nu ska jag strax gå ner för becca kommer med fritidskort , annars kommer jag inte till och hem från evelina sen ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0