SKOLAN

sitter i skolan just nu och äter en choklad boll och dricker en festis ;)
vi har kök idag, så otroligt tråkigt -.- + att vi håller på med fisk ! usch typ ;s

ah men igår skrev jag ingenting iaf, men i skolan hade jag jääävligt kul ;)
hade mentorstid först och sen stödmatte med Emma och Ronja, skitkul vare ! xd varför skriver jag inte här dock , men ni kan få bilder på en grej vi gjorde iaf som var sjuuukt kul !:D






HAHAHA ASGARV

idag ska jag iaf hem med 3 bussen om jag hinner med den, men det brukar jag göra så förmodligen hinner jag med den idag med , sen när jag kommer hem ska jag väl packa väskan och ta nått litet att äta och efter det ska jag och gymma med Andrea!!:D
var läängesen jag gymma och träffade andrea så ska bli riktigt kul ;)
sen får vi se om jag tränar handboll ikväll med, har mycket plugg jag måste göra så tror inte det blir så!
men nu ska jag kolla runt på lite bloggar sen börjar vi 10.20 igen med fisken,hahah.
pusshej ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0