i wanna celebrate and live my life



hej oh hå. jag tycker inte om snön som är nu.. vill ha sommar !
och de slutar aldrig snöa heller:(:(

men aya,  just nu sitter jag i skolan iaf. kom försent för bussen var sen som vanligt. men jag har Hotell nu och på eftermiddagen har jag Livsmedelskunskap. bläbläääblä
haha sen har vi typ hälsosamtal med skolsköterskan också , inte kul ! vill inte väga mej oh skit , hatar sånt.

sen efter skolan ska jag väl va med älskling ett tag, för han är ledig idag så han ligger kvar hemma hos mig och sover. FUUUSSKKK :(


baby♥
__________________________
sen ikväll blire beccaaaa, hon är saknad oh efterlängtad♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så sjuuuuukt snygg !

2010-11-26 @ 12:14:34
URL: http://beccasomfan.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0