helgen

hejhej , idag har skolan börjat igen, fettt jobbbbbiiiigggttt -.- ' aja
ska skriva om helgen för har ju nt haft tid till oh skriva i helgen.

FREDAG ; jag gjorde typ ingenting, men på kvällen kom jocke och han va kvar tills typ 9-10 kanske, sen drog han hem.

LÖRDAG : ah tog 12 bussen till stan med amandii och där mötte vi Emma, Ronja och Sandra :)
vi tog 13.10 bussen till valdemarsvik och där blev vi hämtade med bilar .
drog hem till Evelina och där fixade vi och åt tacos . sedan gjorde vi oss iordning i flera timmar och sen drog vi till lokalen och festade hela natten typ ;D de var väldigt lyckat och kul ! :D det var typ 65 pers som kom , hah kändes inte som det !

SÖNDAG : vaknade typ vid 10 tror jag och då började vi städa på en gång.
tog halv två bussen från viken till stan och där blevre donken me ronja,sandra och amanda :d<3
det var jäävligt gott om vi säger så haha:D
men vi tackar Evelina & Therese för den dagen och natten! sjukt kul var det :)

sen hem , blev hämtade vid resecentrum och när jag kom hem kom bejbi efter en liten stund, vi kollade på Vänner och bara tog det lungt, sen sov han hos mej  och vi somnade runt 11 tror jag! :)

Idag då , ja vaknade av alarmet vid 05.15 fast snoozade några ggr (A) men gick sedan upp , tog på mej mjukis , mössa och knappt nått smink, ba foundation ;)  väckte sedan älsklingen och sen gick vi mot min buss, smsade mathilda " gå ut nu" haha sen när jag träffade henne sa hon att hon hade vaknat av det smset. hahah lyckat;)
aja sen skolan .. hade svenska & engelska. iiinte kul. men på svenskan kollade vi på crash , den var asbra fan !:D

slutade vid 3 , tog bussen då och va me amanda på en gång. vi drog till jocke ett tag oh sen hemmåt, f1111 kallt typ. mm... men nu är jag hemma iaf och slappar. SJUKT SKÖNT.

MASSA BILDER FRÅN MASKERADFESTEN!;D














Kommentarer
Postat av: sandra

smexiigt och hett :D <3

2010-11-09 @ 12:24:43
URL: http://nyluund.blogg.se/
Postat av: evelina

Fin fina bilder ;)

2010-11-09 @ 14:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0