hatar att vänta

sitter i skolan och väntar på att klockan ska gå, vi slutade idrotten typ på en gång för vi hade ba teori typ eller ah nått liknande. men har suttit här iaf, rättat en uppgift och sedan  ner t caffan med amanda en sväng och nu sitter jag och skriver till en sak på min engelska power point. sen ska jag göra lite hotell om  jag hinner. menmen.
halv4 äre ju omprov iaf och då kommer jag inte hinna med 4 bussen så blire väl 16.35 eller 17.05 , jomen kul menar jag -.-
haha plus att jag har en kudde i skolan idag som ja måste gå med , för jag glömde den hos evelina i söndags. ;)
men de är ju mys hahah.
men nu ska jag fortsätta jobba. byebye ;DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0