yooou are my angel

halihalå, kvällen vart trevlig , var med mathilda och joakimmmm. vi hade kul,  skratta som faeN . :D mathilda sov hos robin sen  så skulle jag dra mig hemmåt runt typ klockan 1. jocke erbjöd sig att gå med mig men jag sa att han inte behövde så ja börja gå, hann inte långt förens ja hörde nån som sa Agnes ifrån nån bil, så ja vände mig om och såg simon dahlen, han fråga om jag skulle hem, jag bara jaa. så sa han typ att jag skulle hoppa in i bilen för det var långt och farligt att gå själv så jag fick skjuts, PINSAMT som fan var det men det var jävligt snällt! :)
så slapp gå, började även regna så.. hehe.
men de var nice . *
nu sitter jag och snackar med foolk på msn, ska strax sova. och imorrn vet jag inte riktigt vad som händer.
jag har beslutsångest typ , vet inte om ja ska följa med och kolla på vår nya kattunge, ifall vi ska ha den..
våran andra fick avlivas den med för den fick nån obotlig sjukdom :/
aja.. sånt som märks imorrn, heheh godnatt allihoppa!:d



jag och min babyyy :) <3

Kommentarer
Postat av: jockiiiee

DARLIIIIING <3

2010-05-24 @ 08:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0