sommaren är här och solen skiner


sommarbild:d<3


fan vad härligt väder det är, ÄLSKARt! den här dagen har inte vart nått annat än bra fan :)
har fått våra otroligt snigga klasströjor som vi var och hämtade på engelskan. jätte mysiga var de,
de är asvarmt ute så har solat typ en halvtimma elle nått, heheheh men jaoo loveiT :)
och ikväll ska jag och några tjejer grilla och så . myyyys fan :) ska köpa massa goottttiga grejer som vi ska käka and grilla.  blir även ett bad med fifaN . idag igen, hehe. :d men man måste ju passa på medans de är såhära fint väder. ♥ aja.. nu ska jag dra ut för nu kmr snart melissa oh becca ifrån lotorp så ska vi dra till mathilda oh sedan vidare. ha en bra kvälllllll, de lär iaf jag ha :D


saknar min älskling med ♥

Kommentarer
Postat av: jockiiie

saknar dej med :) <3

2010-05-24 @ 08:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0