när allt faller isär är du där och ger mig styrka


du är bäst hjärtat

trevlig kväll med tjejerna mathilda och becca. var med om en mycket rolig sak, men den är för rolig att ens skriva här, HAHAHH men vi lämnade ju iaf ett spår av oss i sanden, hhaha. as kuuuul. kmr aldrig glömma :)
ja men sen åkte becca hem och jag och mathilda träffade jesper,robin och martin. dom kolla lite på mathildas moppe sen drog de och vi med.  imorrn är det skola och jag måste vara där KLOCKAN ÅTTA ist för nio ;( jävla matte.... får damp på skiten. tur att det är över snart.  hatar min mattelärare, hon e störd, aja. :p
ska strax sova så säger godnatt nu.


Kommentarer
Postat av: mathilda

duärbäst<3

2010-05-31 @ 15:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0