känner du mig väl , vet du vem jag har varit ?

godmorgon , eller ah nästan iaf..
idag är jag trött,  jobbig dag igår, men kul vare  :)
kom dit vid typ halv ett eller något, vi ba men fan va lite folk. men aa. så gick vi till robin och hans vänner. sen efter ett tag gick vi och käka, hamburgare oh pomme nånstans.  sedan gick vi tillbaka, det var typ sjukt varmt, klagade hela tiden men överlevde ju iaf. ah vi träffa folk och så iaf, kulkul. sen var vi med jocke och hans kompis marcus, som försvann nånstans. hah.  men vi hade kul iaf, becca.b kom till oss med och sedan drog jocke vid typ halv 9 kanske, vi blev hämtade vid kvart över tio , när vi kom till finspång åkte vi te jocke och robin, var där ett tag bara sen gick vi hem i värsta speedofarten jag,mathilda & becca.b :) har saknat den flickan mycket.  men har inga bilder ifrån blacka iaf, tog en bild på becca men den tog hon bort, haha så kul var det. vi satt på nån slags kant typ vid nån skola. sen tog ja en bild på henne som blev jätte konstig och så börja ja asgarva och ramla bakåt och drog med mig mathilda, hahaha så kul var det. slog i ryggen dock men vad gör det!

men nu ska jag duuscha och idag ska jag va med mathilda, vi har vart typ 2 veckor i rad nu. men de gillas :D
puss!



M A T H I L D A  : D

Kommentarer
Postat av: mathilda

pusspåenroligdag<3

2010-05-16 @ 15:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0