gå härifrån oh vänd inte om.

hejhej bl0ggen. uppdatera ingenting igår men jag hade inte tid. skolan först, sedan mathilda. vi vandrade till jocke & robin.  skit varmt vare verkligen.. stanna typ as många ggr, heheheh. jao men sedan gick jag och jocke ut och träffade melissa och rebecca, vi hade kul :d var ute ett tag men sen gick ja oh jocke hem te mig och så sov han här♥
vi gick upp vid typ halv ett idag och så duschade jag och fixa håret typ sen drog vi till mathilda, fast innan mötte vi rebecca oh melissa. så har vart med dem hela dagen. kulkul . :)
imorgon blir det förhoppningsvis stan. måste köpa skor till avslutningsmiddagen . men nu blire sängen med nån film.

pussssss .

:):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0