even if the sky is falling down

sitter här oh dricker cola. ska alldeles strax inta my bed ;)
hade en trevlig kväll med mina flickor.  gick te robin & jocke.  :) <3
imorrn blire becca oh mathilda med, likaså lördag,  & säkert söndag med.
men på lördag kanske vi drar te minneskonserten  :)  treeevligt .
så jävla skönt med långhelg. pallar inte skolan mera, tar död på mig ju.
tur att vi slutar om drygt en månad. skoldagar vet jag inte, men inte så många. hihi.
och på slutet äre ju typ massa slappt för oss nior. ehehehe. as nice (y)
men ja fyller även 16 snart, STOOOR h6 ae men de blir nice fifaN.
hihi, ne nu ska ja rensa lite bland mina bilder i datan & musik. känns som att de är behövande. sedan blire sleeeeptajm. pussen §

bild från vintras, man ser våra spegelbilder,hahah :d <3



joakim :) <3

Kommentarer
Postat av: jockiiiee

LOVEU MY DARLIIIING<33

2010-05-24 @ 08:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0