en gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm, ja ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund.

hejj, ja är arg som fan. vi åkte till linköping men aa  inte hitta vi de nånstans, så ringde vi en david som sa att de va inställt eller nått, sedan började det ösregna och åska, vänta på en buss i typ 7 år, sen när vi skulle gå i regnet kom den iaf, tur de. ner mot rese i lkpg, ah så går inte pendeln förens typ 22.28 eller va de va och där satt vi typ 1 timma oh en kvart innan. men ah vi hade väl kul iaf.
sedan kom vi till stan och tog 23.05 bussen hem, åkte ändå upp till jocke, vi var med dem ett tag sen gick vi hem så var hemma typ halv 2.     vi som var så taggade på iamvip ju..
linköping är fan dumma i huvet, alla som bor där typ, haha dryga äckliga fjortistattare typ:) aja.
imorrn ska de iaf bli kul. ska va med becca och mathilda i stan. shoppashoppashoppa. elr a de är ju idag men vi säger imorrn för de känns som imorrn när man sover innan liksom. :)
gick även på marknaden förut, köpte bara en munk,2 remmar och ett armband. as fult är det så det blir typ fint:)
hahaha nu ska jag bjuda på lite bilder. men ja ska sova nu för jag är så himla trött. ska även upp tidigt imorrn.. pusshej skriver imorrn KANSKE. ska ju va i stan hela dagen. :)


värsta happyface innan;)



<3


älskar dejjj



alla liiite småsura över att vi ej hittade och att de regnade..



sen jääävlar blev alla förbannade. haha;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0