baby i'm a rockstar

ah tjaaaaa. nu är ja sexton hela år :d ehehe.
inte så roligt att fylla år längre, bara lite . imorse i skolan åt vi tårta, hah! beccä hade gjort en marängtårta som jag , amanda, mathilda och beccä åt av . den var väldigt god, tack för den beccÄ! :) fick även ett kort där det stod att mathilda och becca skulle betala bion på lördag och ett lilla menyn grej och en glass på donkeen, hah så söta är dem :) så vi ska ha en rolig dag på stan på lördag, yeaah. :d
av amanda fick jag ett skit snyggt nitarmband och snygga örhängen, TAAACK SÅ MYCKE TJEJER :) <3

ikväll kmr mormor & morfar and maa sister .  treeevligt.
nu ska jag plocka iordning på mitt rum.

laaater.

Kommentarer
Postat av: jockiiiee

saknar dej :((:((((( <3

kan vi inte ses ikvälll???<3

2010-05-27 @ 19:31:29
Postat av: amanda((:

varsegod söötiis:)<3

2010-05-27 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0