keep on walking

hejhej. skolan gick skapligt fort. bad på profilen som var ganska scary för de va en groda i vattnet, HAH!
ah men iaf efter det drog ja hem, käka,städa oh lite så. sen mötte jag upp andrea som skulle sälja jord. jag var snäll och följde med henne!(; mathilda kom ut sedan och vi promenerade till centrum och sedan hem till henne igen. där blev det mycket skratt och lite o.c :)
nu är jag ganska irriterad eftersom de ska komma några ochbyta fönster oh grejer imorgon så får ja inte sova i mitt rum :@ jävla......
menmen, måste få sömn nu för imorgon väntas nationella!


italien <3
skulle inte skada med en resa utomlands nu..

Kommentarer
Postat av: Elin

En groda i vattnet? :O Bada du i Gron eller? haha.

2010-03-16 @ 09:07:36
URL: http://elinelisabethb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0