i'm weird cuz i hate goooodbyes

hejhejhejhej alla.
helgen var mycket bra. sov hos mathilda lördag te söndag. vi hade fett kul! skrattade som bara fan, haha.
ah igår iaf så gjorde vi en tabbe, glömde ställa om klockan oh grejer ;) satt oh stirra rakt ut i luften på medley i typ 2 timmar, HAHA. jaja. idag så vare skola igen då, usch oh fy. men går bara i skolan typ 3 dagar den här veckan så det är slappt, plus att vi har matte vecka så alla andra lektioner åker bort på förmiddan. okej matte suger men de är ändå fan soft med matte vecka;)
efter skolan var jag med mathilda. så osocialt de bara kan bli typ? haha båda typ somnade eller något. fett trött nu med, men ska duscha och städa innan de blir sängen. jobbiiiiiigt!
har även varit hos tandläkarn idag, usch oh fy. men de gick väl bra. :)
imorrn på dirren efter skolan ska jag och andrea gymma, och säkert relaxa ? :) får se om jag tränar handboll efter de, så ont i min höft. men kan ju alltid försöka :)
ne nu har ja inte mycke mer oh skriva, ska ta mig en dusch nu.

puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0