igår och idag :)

igår var jag ju i stan med andrea, vi hade så jävla kul! först när vi kom in åt vi på mcdonalds då. båda två var typ utsvultna så det var dynggott. satt där ett tag. sen drog vi till affärerna, först typ hitta vi ingenting.. men sen kom vi till monki och då hitta jag en tröja iaf. sen köpte andrea lite grejer och jag köpte även jeans,foundation en till tröja och lite små grejer. så det vart bra grejer köpta. men iaf , andrea provade ett linne på carlings , jag kollade runt lite så länge och sen gick jag till henne för att kolla om det passade och så.  så typ drog hon bort gardinsaken så jag kunde se och sen snackade lite. ah sen efter ett tag drog hon av sig linnet helt plötsligt och så står vi fortfarande och snackar sen bara "HHAH va håller jag på med" stog hon där så alla kunde glo in, HAHA fyfan vad vi skrattade, sjukt kul. sen satte vi oss på donken igen och tog en glass så vi slapp vänta på bussen ute. och andrea hade köpt en maskara och en kajal så typ sminka hon sig lite smått för skoj skull, hon hade videsamtalgrej på min mobil så hon såg en aning om hur de blev. haha och när hon tog på maskaran fick hon först en klump på ena sidan näsan som hon smeta ut så det blev helt grått och sedan likadant på andra. SNYGGT VA DET!:p
tog 20.05 bussen hem till finspång igen efter en rolig dag.

idag har det dock inte hänt någonting kul. jag har varit duktig och bytt påslakan och sånt i min säng, har även städat lite smått. ska väl ta tag i lite läxor nu med. fick även mat på mcdonals igen (HAHA) ae men mamma och pappa var i stan så de köpte med sig hem. mmMUMMA.

l a t e r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0