en dag med beccaaa

var det som blev idag. riktigt kul hade vi.  drog direkt te lotorp på moppen från handbollsturneringen som vi jobbade på, fyfan för det men stog ut trots allt :p hon bytte bara kläder sen åkte vi te finspång igen oh hem te mig, hon lockade mitt hår. finfinT blevre ju, haha ah sen skulle vi gå ut iaf och då platta jag håret. becca fick damp och låg oh skrek " äruuu klaar snart :O?" hela tin -.- men kunde verkligen inte gå ut så, ah sen gick vi en promenad. hon gnällde hela tin och sen skrämde jag henne vid storängen. ni skulle sett hennes face asså;) HAH! sedan åkte hon hem. nu tar jag det lungt, ska ta en dusch snart och sedan blir det väl att sitta här lite till innan jag ska sova.
imorrn är det nån Mj konsert som skolan ska glo på i folkets hus, hah aja bättre än lektioner vafan!! :)
nu har jag äntligen lyckats lägga in bilder från mobilen igen, blev damp där ett tag så ska lägga in lite bilder.






HAHAHA damp bild XD






albin är cool in tha schoool :D




skon som vi gjorde av en tidning på medley XD hAHAH


kolla gubben i bakgrunden;)) cutie


kul på syslöjden typ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0