är du nöjd nu? var det de här du villee.. ?

ahejj JAG LEVER faktiskt:))
har verkligen inte orkat men nu ska jag fan ta tag i dettaa.
skolan går fan fort, vilket är skönt. allt bara rullar på.
idag hade jag utvecklingssamtal, gick väl bra. bara att jag måste ha typ möte med min mentor efter varje syslöjd för att se om jag gjort de jag ska och vad jag ska göra nästa gång. för jag har ig i det så måste fixa ett g ! NU!!
men det ska nog ordna sig tillslut. idag har jag även cyklat för första gången på länge, hah fan det var as skönt!
andrea och jag cyklade och hämtade busskort hos min syrra , sedan köpte vi vindruvor ,sorbet glass oh cola. de förutom glassen var tills imorrn till nationella.  imorgon är det engelska skriv. bläblä. aja det är väll bara att skriva på!:) efter skolan blir det stan med min lilla bebis andrea.:) shopping, WOHO =D
men nu blir det sängen. har även fett ont i huvet och höften sedan träningen. hmm..!PUSS!

ofixade som fan :D




asgarv.com

ännu mera asgarv

de cooola brudarna med colorna;)



hah du är bäst gumman, du får mig att må bra hela tin♥
idag vetifan vad som var med oss, så jävla flumma. haha!
bästa var ju med nivea krämen efter idrotten, haha fan vad vi fick skrubba!!
PUSS PÅ DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0