will you stay with me , will you be my love




ganska tråkig dag. eller hade iofs ASKUL förut när vi härmade beccas alla 28 röster hon gör ibland, hahah fyfan vad vi garvade! men annars har de inte hänt så mycket. chillade med melissa,becca och mathilda bara.
men jag tycker att det fina vädret kan ta och komma fram nu, de är ju trots allt sommarlov, så vafan KOM FRAM NU SOOOLEN! skulle inte sitta helt fel med en resa till thailand.. fast får dock vänta till februari. l-ä-n-g-t-a-r
nej nu känner jag att jag nästan somnar här på tangenterna. ska nog sätta på en film , kolla så länge som jag orkar och sedan sova.
höres senare idag mina kära vänner.


jag älskar min joakim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0