why u wanna go

hejhejhej bloggen, nu är klockan 01.45 och jag bet mig nyss i tungan, INTE SKÖNT!!!
men förut var jag iaf med de bästa flickorna och firade amanda. vi fikade oh prata massa, (även fast vi hade mat i munnen) hahah bara dem som fattar , men att ja det var trevligt. drog sedan och träffade jocke och daniel, med mathilda.
snart är det O.C tajm. hihi love it. är på säsong 3 i början, längtar tills marissa dör. så sorgligt så de blir bra ;(
ne men nu ska jag och borsta mina tänder och tvätta bort mitt smink, seeyaaa mathilda, HAHAHAH <3
puss oh kram -!


jag älskar dig mest av allt, du är världens bästa vän.
du och jag, vi har riktig vänskap. de var en tid vi nästan aldrig var med varandra.
men vi hitta tillbaks till varandra och nu är vi hela tiden, det går inte en dag utan att vi är med varandra,
och det är så det ska vara. du och jag , VI ÄR FAN BÄST. lämna mig aldrig älskling♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

kommer aldrig lämna dig bby <3

2010-06-21 @ 13:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0