skolavslutningen

slutade 9;an igår.. det var fan inte kul :( alla typ tjöt och fyfan, nu är vi splittrade. vissa kommer man nog aldrig träffa igen.♥ efter 3 år med klassen har man fått en hel del minnen och jag kommer sakna alla så himla mycket.
andrea och markus har jag gått tillsammans med ifrån 6års så kommer kännas jävligt konstigt att gå utan dem.
de va både den bästa avslutningen och den sämsta, kören var jättebra och alla som sjöng solo var så duktiga.
men efter kyrkan åkte vi tillbaks till skolan och skulle äta lite tårta och få våra betyg och våra brev som vi skrev i sjuan, hah lite roligt att läsa. sen ställde alla nior upp sig på ett led i korridoren så alla kramade alla.
men ah nu väntar gymnasiet. vilket ja inte längtar till. :p menmen..

sen igår var vi i åtvidaberg , jag tog kort på mathildas systers student. grattis till studenten sofie :)
på kvällen drog vi hem till finspång efter lite käk i sonstorp och sedan var vi med beccä. vi hade en slapp med nice kväll :)
nu ska jag lägga in lite bilder på facebook från våran klassresa. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0