mathilda.

skulle vilja skriva ett långt inlägg för att muntra upp min kära vän  Silverfisken  . hihih
hon är det bästa som finns :D och jag skojjar inte ;d man har aldrig tråkigt med denna tjejen, helt serri. asså varje gång vi är får vi fan typ 78764365 st as stora garv anfall. vi har typ sjuuuuuuukt många minnen tillsammans. och vi båda två är så jävla retards så de inte ens finns ord för det  ^o) haha. glömmer aldrig balkongen i italien, FAN vad vi dampa loss. haha och igår tillexempel, den dagen sög , förstår ja. men vi gjorde ändå kul av det och slängde en tröja rakt in på fel balkong, haha vi garvade ju tills vi knappt inte kunde stå längre vafan. haha utan dej hade jag haft fetaste tråkigaste livet, HAHAH fan va tråkigt ja skulle ha asso ;s  då skulle ja aldrig fått upplevt våra otroligt knasiga filmer där vi springer runt med stativet i händerna och ropar " man ser henne inte i kameran, men ja ser henne , fortsätt springa kameraa maaan.." hahaha. och då hade aldrig plommonvideon existerat. asså ja undrar verkligen hur många ggr vi kollat på den och cp;at upp den så man repeterar rörelsen och orden hela tiden. ja skulle fan vilja lägga in den på min blogg , FAAAAAST tror vi tar de en annan gång va (a) haha.. och nått jag aldrig glömmer var när vi hällde i mjölk i din mammas ljusgrejer XD och din pappa kom och ja tog över handen och trodde nite de syntes nått så bara rann det mjölk ifrån den och han ba " vad gör ni:O" HAHAH så himla kul verkligen.
mmmen denna tjejen , hon är den bästaste på hela detta jordklotet, jag kan prata om allt med henne, faktiskt. och de känns bra för ja vet att  hon alltid finns för mig, såsom ja alltid finns för henne. för att se henne ledsen, aaaaao de är de värsta ja vet :( därför skriver jag detta nu i hopp om att du ska bli lite gladare baby ♥♥
och ja skiter i om nån inte tkr om oss för vi klarar oss JÄVLIGT bra själva. haha , d är sanningen.,jaojaojao:)
nu glömmer vi den där falska dumma saken och har en förjävla bra sommar 2010, den ska bli oförglömlig!
och de lovar jag dig gumman, vi ska skaffa så många nya minnen som vi aldrig glömmer.
puss på din stjärt mathilda älskling /silverfisk / märta
JAG ÄLSKAR DIG !♥


nu vill jag gå i den varma sanden, nu vill ja vara hos dig, nu vill ja känna himmel oh hav, uppleva allt med dig, ooh i skymmningen när himmelen glöder är du här hos mig, oh oh så lätt det kan hända så lätt det kan tända med dig!

HAHA våran favvo låt ;););) i love flamingo kvintetten (L)(L)(L)













MASSA FULA BILDER MEN DE SKITER JA I NU :D:D:D:D:D:D
puss min vän (K) ;)

Kommentarer
Postat av: mathilda

älskar dig bv<3

2010-06-30 @ 02:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0