jag blöder kärlek

har suttit och kollat massa kläder på olika sidor, åh fan ja vill shoppa igen. nyss fått hem lite nytt. gal1 va ja tkr om kläder :):) önskar att jag vore stenrik, med såhär dyngstor walk in closet, hihi fan va nice :o
nej nu ska ja typ sluta drömma,    ja har precis ätit lite glass, och jag fick världens nysattack förut, fyfan ja lovar jag nös typ 11 ggr på raken. det var skönt men jävligt jobbigt ! förut var jag ute med min älskling och mathilda & daniel. först var vi lite vid bönnern, killarna badade men inte viiii. hade gjort om ja inte var förkyld. sen gick vi hem till jcoek så han hämtade lite andra kläder att ha och så tog vi bussen till netto där daniel&mathilda var. sen gick vi sakta men säkert mot mathilda ;) va hemma redan halv tolv, ganska skönt. snart ska ja lägga mig i sängen och kolla O.C, älskar't :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0