dålig update

skiter jag i faktiskt ;) behöver ha ett liv med, HEHEH. ja men min älskling sov hos mig igår tills idag. mysigt :)
men min data dampa som faaan , gick inte att kolla på film, så jävla stört, och de går fortfarande inte!!! ;( måste fixa. men hur vetefan?!...
ah men sen idag vaknade vi vid tolv typ, ah och då gick vi upp på en gång och åt och sen tog jag en dusch, och medans ja duscha så kom beccis_lo också, sen typ drog vi ut oh gunga lite, sen åt viii och sen drog alla hem till sig. efter typ en timma fick jag skjuts ut till lotorp där becca hade lagat god mat till oss. så har spenderat kvällen med amanda,becca och andrea. bra tjejer där jaja:) sen gick vi ut mätta och belåtna och la oss på studsmattan med massa kuddar och täcken och myste lite. men sen kom massa jevla knott oh skit så vi gick in och kolla på fullt hus. KUL :) blev hämtade så vi var hemma typ tio i tolv, bra dag (y)
imorrn äre midsommar, blir väl tårta med familjen oh så sen ska jag va med becca förhoppningsvis. mathilda drar ju dissen med att va i sonstorp :@ haha nevars skoja gumman, saknar dig bara :( <3
nu ska ja fixa dedära fucking problemet min dator har för sig!! wish me luck. heheh hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0