we are the world

hemma efter en kväll på bergska. hjälpte ju till lite där. det var jag,amanda och becca. vi hade skapligt kul fan ;)
blev ju bjudna på fest i ett lags sovrum,HAHA men ae vi dissade de ;)  drog från bergska typ vid halv elva, ah drog till filmis, köpte  MASSSSSSSSSA :D hah sen drog vi mot storängen, skulle kolla om d va nått folk vaket där, men ae. fast vi kissade där iaf,hahaha ah sen åt vi lite , mys vare :) drog hem så var hemma runt tio i tolv typ.
men den här dagen var faktiskt brabrabra.   imorrn ska jag va med beccä på dagen. sen på kvällen drar jag till jocke och sover där. på lördag blire amanda och beccä :d hihi <3
älskar mina tjejer så otroligt mycke<3



hahaha amanda här är bilden ja snacka om!!:DD

Kommentarer
Postat av: aaaamanda såklart <3

hehehhe ah och nu väntar jag bara på den när du ska göra mig brunett :)

2010-07-06 @ 23:05:23
Postat av: amanda här igen :D<3

älskar dig med gumman<3

2010-07-06 @ 23:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0