the night is yours tonight

helllooooooo. bra uppdatering idag, naT ^ men fint väder orka blogga då liksom:)
men vaknade iaf upp hos jocke. halv åtta ;o dyng stört. men vi gick oh handla frukotst efter nåra timmar, hah:)
somnade sedan om typ 3 timmar, skit skönt :) sedan kom beccÄ och hämta mig. vi har typ badat, kollat nåra fotbollsmatcher, både i finspång och lotorp. och när vi skulle dra från lotorp var becca klant och glömde sina nycklar så fick vändaaa. sen ikväll drog vi upp till grosvad , trevligt trevligt. så de var en nice eftermiddag med amanda och beccä (y) fett varmt har d vart med så man har ju nästan dött , haha. fast ska inte klaga, får gärna vara mer sånna dagar. ska ställa klockan på typ halv tio , så får man se om d är fint väder så går jag ut och lägger mig oh solar. annars sover jag! men nae jag somnar snart. väntar på att en film blir kvar sen blir de sängen så de sjunger om det.
pusSSSSSSShhhhejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0