tÄÄÄÄÄÄsT

Vad heter du? agnes
- Har du en pojkvän? nej..
- Tycker du om någon? ah
- Vad det står på sista meddelandet på din mobiltelefon? - eh jo!:D det är du visst :D
- Vad ser du fram emot den här veckan? nadaa



- Vad var det sista du sa? jag duschar
- Vad skulle du helst göra? nånting kul. typ va med alla mina tjejer!



- Vem var det sista du kysste ? joakim.
- Vem tror du tänka på dej innan du somnar? haha becca, så självklart!!!!!!:P
- Har du blivit ut kastad ut ur skolan? nej men ut rullad....
- Varit på nätet i över en dag ? haha ahfan!
- Talade med dig själv? aaaaah vene asso



- Haft en låtsaskompis? jorå.
- Sovit till klockan 5 på dagen? har jag nog ja :d hihi

- Gråtit på en film? ah
- Spottat Saliv på någon? HAHA mm
- Vad hade du i din mun senast? hahha vilken fråga :P nej men jag hade cola i munnen senast ,.
- Hur känner du dig nu? tired as hell
- Kan du laga mat? om jag kan :)
- Vad gör ditt liv värt och leva? vänner , familj
- Är du bortskämd? folk säger det, men nä:)
- Var den sista personen du hånglar med fin? ja!
- Mörk Rädd? ja , om jag är ensam
- Tror du att alla förtjänar en chans? ja.
- Något som man beundrar mycket extra? vene

VAD HAR DU PÅ ditt sovrum? möbler typ...:d
Mobiltelefon: aaa
Bokhylla: ah
Soffa:neeeee
Dator / laptop: a:d
Foton: aa
Speglar: mm
Bäddar: aa xd
Kläder på golvet: alltid xd
Tuggummi: ne:d
Vilken typ av färg på väggarna: vitt oh mörk grått
Vad har du på väggarna: tavlor kallas det
Har du haft någon av motsatt kön i ditt rum: aaa
Har någon av det motsatta könet varit i din säng: ja ;d
pojke / flicka? pojkee
Vem var den sista 3 du skrev meddelandet till? emilandersson, rasmus , jocke
Är du kär? kanske
Favorit serie? O.c!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3
är du frisk? ah :d
Är du lycklig? mja
som är bredvid dig nu? min säng typ
Hur är vädret hos dig nu?fultfultfult
väntar du på någon nu?  kanske???
är du glömsk? hahaha aa
Vad kommer du bli när du blir stor? vuxen
vad åt du senast? potatis. uääch
är du rolig? jag är mega rolig:P
du har någon som älskar dig? jaa
favoritsport? handboll
Gillar du känslig killar?  ahvisst xd
Vem var den sista du kramat? jesper, HAHA:)
har du sett någon naken? aaaaa
blivit kallad för hora?hahah ja så himla kul XD;):):P:D


Kommentarer
Postat av: beccä

den där coola jesper asså :D

2010-07-30 @ 00:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0