OMG

heheh de blir inga bilder ikväll heller. för mitt internet fuckar sig som fannnnnn. får damp påre. men kan berätta lite va som hänt de senaste dagarna. i lördags kom ju amanda och beccä till mig och åt mat. dom var kvar till typ 11 kanske. sen kom älskling och vi kollade MTV hela natten typ, haha. skitbra asso (y) sen sov han hos mig. dagen därpå kom mathilda till mig, då fixa jag raggmunk, mathilda stekte bacon oh lite. sen åt vi alla ttreeee. de satt finfint asså. haha. ne men gott vare, ba att baconen smakade som en påse skit typ, HAHAH skit kul:) ae men sen drog jocke hem och mathilda och jag gick en sväng och handlade en kladdkaka. haha mumma, vi åt den hemma hos mig sedan och sen fick vi för oss att spela eye toy, oh jaaa de var riktigt jobbigt så tillslut spelade vi bara i underkläder, HAHA såg as kul ut i tv;n. ah men efter det gick vi ner till gron och badade jätte fort men det var lite kallt så vi drog hem igen och chilla vid tv;n och åt mat . kokade spaggetti och åt kyckling wooken till de. smakade fan asgotttttttt. hehe. sen drog hon :( men på mötte jag älskling, fast han sov inte hos mig för behövde få sova ut kände jag så han drog ifrån mig typ runt två kanske.      

sen idag kom mathilda till mig vid 4 , vi chillade bara framför tv;n hela dagen. åt mat. HAHA låter som vi äter hela tiden men så äre fan inte.  jag leta som en idiot efter mitt bankkort. mathilda hittade det (Y)(Y)
hon drog runt 9 och becca kom lite senare. vi gick till filmis och tbx, sedan kolla vi csi ny. mucho bra :) nu är jag själv igen och halv sover nästan.
sådärja, massa info om va ja gjort;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0