en bortglömd ängel

hejhej. nu riktigt längtar jag tills ja får åka härifrån ett par dagar. ska till västervik med becca och hennes familj och åka över till öland en dag bara. åker på söndag , så ska bli skönt.
idag har jag vart med becca först, vi åkte och handlade lite för all min mat va slut här hemma. fick med pannkakor,juice och glass. åkte hem och åt, var typ as hungrig så var gott. senare drog vi och handlade lite grejer och drog till mathilda, kolla lite film. gick sedan ut , drog mot centrum, te b-hallen. där fick vi med oss väldans konstiga grejer. Hhaha grissini,nutella och fanta. ah vetefan vad som flög i oss. men vi hade picknick iaf, så typ kom de fram en grävling typ 6 meter ifrån oss, vi ba satt kvar HAHAHAHHAHA. fast juste , det var ju en skunk ja , min tröga mathilda trodde det var en skunk. haha nae va inte riktigt ;)
imorrn kommer även mina föräldrar hem, ska bli skönt för det är ganska jobbigt att ta hand om allting själv.
och så ska jag va med mathilda imorrn,  nice.
men ne nu ska jag kolla på Solsidan. fett kul äre ju. HAH:)
pusshej §


bästavän och jag '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0