du va den där perfekta , men nu är du sämst

inte skrivit på hela helgen javet, men har inte haft tid för datan nånting.
i fredags va det ju träning, den var jävligt tråkig med andra ord.
sen på kvällen åkte vi ut till becca i lotorp. där var en massa tjejer. vi åt, såg film och snacka och massa. bilder kommer.
men iaf så vaknade vi klockan 12 igår. gick upp och kolla film, sedan blev vi sugna på att glo bio så ja de skulle vi med. jag åkte hem.. duscha och fixa mig. blev hämtad tjugo i fem och sedan tog vi fem bussen ifrån centrum in te stan. bion vi skulle se började klockan 9 så vi tänkte att vi skulle dra en sväng på maxi innan, men  typ vi missa bussen så vi sket i det,  hade kul ändå ;D haha
men en mycket lyckad kväll med Mathilda och Becca . plus att Avatar var fan skitbra ;o ja trodde den skulle vara jättedålig,men icke :)
vi gillar också folk som sitter och pratar med sig själva högt och tydligt. ;) haha!
vi blev iaf hämtade av beccas mamma sen när vi skulle hem.
idag då, då var det match, fy så bra vi var i andra halvlek, synd att vi inte var så i första..  förlorade iaf tyvärr.
och jag HATAR stolpar ,seriöst !
efter matchen blevre donken like always sedan alucuem med brudar och en dennis kom och hälsade på med:)
trevligt trevligt.
nu ska jag snart sova , är otroligt trött.
men ska lägga in bilderna i ett inlägg snart ifrån fredag.
puss <3

Kommentarer
Postat av: Dennis

Och när Dennis kom och hälsade på blev han misshandlad av en viss Agnes :)

2010-01-24 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0