söndag och mAAAAAATCH!

   hejsan. jag är SJUKT trött. va upp rejält länge . får sova i bilen påväg till matchen. som vi har samling till om en timma. inte haft match ppå ett tag nu så ska bli kul (; hoppas vi vinner med.
nyåret btw , var bäst med becca,mathilda och andrea ♥ bilder kommer men hinner inte det just nu.
men atteee, 2010 ska bli bästa året. någon jevla kille ska inte få förstöra för mig nu..

igår var jag med ellen och becca, vi var inne och hade myys, haha kul med täckmanteln .. XD
plus att becca halkade när vi gick till ellen, hahahhahaaaa klant :)
sen får vi ju inte glömma " OH JÄÄVLAR! den åkte nog för fort!!" hahaha. fan va vi skrattade  :)
men nae nu msåte jag göra mig iordning så ja är klar när ja ska iväg till nyköping och inviga mina nya skor, hahah ;) puss.<3

ni kan få en bild ifrån nyår iaf, finfinfinfin , hahah :):)

Kommentarer
Postat av: Ronja:

min nya blogg heter; rnea.blogg.se :)

2010-01-04 @ 23:25:59
URL: http://rnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0