seg dag

hejohå. usch vilken seg dag . fast idag fick jag iaf sova ut , men dagen har ändå varit seg. och snart börjar skolan , jag orkar inteeee! får damp på allt med gymnasiet,betyg.nationella. blää, vill inte ens tänka på det:p
menmen..
dagen med becca har iaf varit kul. kollat handboll och hockey. så söta miner dom gör på isen ';) hihi..
men atte, man blir jävligt sugen att spela när man kollar cup. jag hoppas som fan att det blir Partille cup i sommar sen. eftersom det inte blev danmark med killarna, vilket känns ganska bra ändå!!
men snart ska jag väl dra ifrån datan, eftersom min har virus får ja sitta vid mammas oh pappas oh min syster sover hemma oh ska sova tidigt ofc. menmen:)


/agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0