mjauu

hejjj, seg dag i skolan var det. + att det är kallt som sjutton!!! har hängt vid en värmefläkt typ hela dagen i skolan. hihi..
på lunchen åt vi ungefär 56 korvar var. haha!
efter skolan gick jag hem med Andrea, sen när jag kom hem kollade jag på ett avsnitt oth och åt lite. sen skulle jag städa men ist åkte vi in till norrköping och köpte en liiten katt på 5 månader. hihi!:DD
men den kommer hem till oss på fredag. hih ja längtar, så söt ju:)
på fredag blir det även prova på dag på kungsgård med marre,becca och mathilda. roligt roligt

men nu blir det sängen för lite oth och sedan sova för imorrn väntas en till dyngjobbig skoldag!:(
puss/agnes


har inga nya bilder pga att ja inte sitter på min data.....:) menmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0