kingen utan k äru för mig

hejhej. idag har det varit en bra dag!!
slapp ju skolan för en prova på dag på kungsgård. roliigt var det. lite pinsamt först, för man skulle va i grupper och filma oh ja hamnade bara med 2 ja inte kände men det blev ju bra!:) skulle även fota varandra. jag var med becca och efter det skulle vi redigera och så. kuuuuL! det slutade lite efter två och då gick vi till donken . riktigt hungrig var vi, haha gnällde hela tin fan. sen blev det en kort sväng på stan. hade inga pengar för att shoppa för så smsa pappa att han skulle lägga in för ja hitta en SNYGGGG tröja på bikbok!:) oh de gjorde han(Y)
finfin. jaja.. vi fick även med oss de redigerade korten hem och visitkort som vi gjorde. men de blir de bild på nån annan dag!:)

kom hem från stan runt 3 och då var det direkt att packa och sedan gå upp till  aluceum för att träna, och träningen gick för de mesta super och vi äger skiten ur pojkar 94:a :) hihi.
efter träningen blev jag hämtad och i bilen satt även en liten katt, hihi puss på dig. Hon får heta Saga. gulligt va?:D 
aja, jag är suuper trött efter den här dagen. buss hit och buss dit blablablaaa.
så nu blir det snart sängen för massa oth och sedan sova.
pussssss/agnes.


söta bilder ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0