dumma virus =(

hejhej.
fan! min data har typ 13 virus, gah ;o så måste typ installera om den..
så nu får jag sitta vid mammas oh pappas data.funkar ju iaf :)

idag har jag vart med andrea.. vi gjorde inte så mycket. ;p typ fixa spotify åt henne. haha!
sen var jag tvungen att dra typ vid 10 över fem för jag skulle på träning vid kvart i sex.
grymt jobbig var den. iaf att vi skulle springa runt med hantlar och samtidigt hålla armarna rakt ut på sidorna och typ flaxa oh grejer. fifan! garanterad träningsvärk ,uhja.
men i helgen är jeeevla aluceum cup grej som vi måste hjälpa till på. kul.....
men jag ska sitta i seketariatet med jennifer. ;p
nu ska jag kolla min facebook , puss /agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0