BiLDBOMB!!!!!!:):):):)

nu kommer bilderna ifrån nyår.


tjejerna, me love <3



andrea och jag



becca,mathilda oh jag



andrea, bäääccca , jag (;



MAAAAAAT förfan :D



HAHAHHAHAHAAH andrea oh jag stog och käka nuggets medans de andra sjöng singstar och jag diskade så gick inte så bra.. xd



andrea och jag sjunger, (JAG ÄGDE UT HENNE) H6



gömstället;););) hahaha <3



sen drog vi ut, kolla raketer oh grejer. :) va fan typ inga i år ju. aja.:p

sen blev vi hämtade nångång runt 1? när vi kom till becca så gick vi ut och åkte spark,haha.
sen somnade vi väll typ vid 5? alla vaknade ungefär samtidigt vid kl 6 för att andrea oh ja låg och snacka om att vi var törstiga XD och mathilda gjorde nått snark liknande ljud ifrån sïg så då började vi skratta åt det med, haha.
aja det var ett bra nyår och vi sov så som bilden, trångt vare men mys!;)



sedan får vi ju inte glömma pommacen som vi glömde ta in så den stog ute hela natten, sedan på morgonen ville vi ha och de va ju is såklart så vi försökte värma den på massa sätt, gick väll sådär?XD
men becca tog den iaf och slurpra i sig. haha:d


Kommentarer
Postat av: BEcca

grymaste nyår! <3

fina bilder...:D

älskar dug.<33

2010-01-04 @ 23:17:30
Postat av: Andrea =)

Haha bästa nyår någonsin!Vackra bilder(A)

Haha , älskar dig<3

2010-01-11 @ 16:37:43
URL: http://andreasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0