bilder!♦

jag & amanda



becca kör en lek



andrea ser lite busig ut :D



ahhahha vårat smile baby;)



hahaha vilket proffsss, elr visst vare såå?:d<3



mina söta små vänninor, haha




andrea ooch jag hade kul med amandas kamera;)




ja blev klippt PYTTEPYTTE lite av becca:)



melissa is cute



alla samlande runt mig när vi ska ta hål i mitt öra ;D



sådärja;)     dränkt med vatten ifrån isbiten,haha




födelsedagsbarnet herself och en andrea som visar upp sina egna moves!:D



hahahahaha kul va det!=)


sött, haha :) 


det var iaf en rolig kväll, alltid kul att vara med tjejerna!:)
såg film med, kmr inte ihåg va den hette.
men kul kväll :)

nu äre sängen som väntar PUSSEN

Kommentarer
Postat av: MMathildA

bäästa <33

2010-01-25 @ 16:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0