SJÄTTE DECEMBÄÄÄR

hejhej. inte skrivit på hela helgen , men kan berätta lite kort om vad jag gjort nu! :)

i fredags så var jag i stan på kvällen. Var hos evelina med emma & sandra , riiiiktigt trevlans (;
tog 23 bussen hem och tog den enda till jocke . sedan tog vi bussen tbx hem t mej och sov typ på en gång.

lördags så gick vi upp till Aluceum och kollade på jockes lillasyster som hade cirkus gympa show, haha jä'vligt gulligt 
sen på kvällen åt vi tacos oh sen var jag med mathilda och becca. de var längesen så de var roligt, vi kollade ba på tv hela kvällen, på typ värsta störda programmet om plastikoperationer.. uusch va äckligt de va :o
sen vid typ 22.45 så tog ja bussen till älskling och sov där.
 
oh sen igår så var vi hos min mormor och morfar för morfar fyllde år så käka tårta oh så :)
på kvällen kollade vi oth med chips oh julmyst. mysig helg♥

och idag har jag 1 månad med älsk♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0