Down On Me

hejhej :)

sitter i min säng skit trött men kan inte sova för jag mååste duscha för ja har lite äckligt hår känner jag ;o
så ska väl duscha snart sen hoppa i säng oh sovaaaaa .
i morgon väntar matte och friidrott på stadium arena . eeheheh ruligt? nope. jag HATAR höjdhopp . så jag tänker vägra oh hoppa om vi ska göra de. :)

iaf idag så hade vi svenska, gick skiiit segt. skulle ha redovisat en sak men emma, frijda och jag va så sega så blev inte så typ ;)
sen hade vi engelska och då slutade vi kvart över ett . och så slapp jag göra power point redovisningen YYYEEES!:D:D de gjorde fan min dag ;o
då drog alla tjejer till stan , förutom emma dårå för hon va hemma .  :)
men vi hade de trevligt, kolla i massa affärer oh så. har hittat en klänning till nyår jag vill haaa! jag ska ha den!!!

aja tog bussen hem till älskling. vi åt mat och tog de lite lungt, drog från han ganska tidigt...<3
sen nu ikväll har jah förhört han på msn för han har prov på onsdag. om andra världskrig. haha kul -.-

sen tog jag en promenad med bästis . alltid trevlans :)

nejfan nu ska jag duscha oh sova så jag orkar friidrott imorgon. puss alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0