8. ett ögonblick

hm ett ögonblick jag ALDRIG kommer glömma :o
det är från sommaren 2009 när jag var i Italien med min familj. & min bästa vän Mathilda hängde med.
Vi köpte ett sånt härnt ping pong spel som man spelar på stranden . Så stog vi och spelade det i vattnet. och vi SÖG verkligen, det var sjukt vad dåliga vi var. hahaha.
sen blev mathilda lite förbannad för att de gick lite dåligt sådär så hon slog iväg den lilla bollen ganska så hårt och då hamnade den på en gubbes ölmage HAHAHAH!! bollen studsade ifrån magen som fan och ah shit va kul det var. dog nästan av garv i det ögonblicket. Det är något ja aldrig kommer glömma verkligen. SJUKT kul.

2 bilder från resan :) Längtar tbaaks:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0