skuuulan


såhär ser jag ut just nu.. i väntan om att få gå till bussen. som jag strax ska göra. vill va helt säker på att jag inte missar den så ska gå lite tidigare! är jävligt nervös kan jag säga..  fast det är nog ganska normalt.
medans jag väntar kan jag göra ett test!

Här är sommarlovet 2010 lista som ALLA måste svara på!

1.Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? :aah
2. Ångrar du det? : nedå
3. Har du varit full i sommar? : ao
4. Har du pussat någon i sommar?: jaa
5. Isåfall vem? : joakim
6. Badade du mycket? : haha ne inte så jätte mycket
7. Rökte du? : nepp
8. Snusade du? : nepp
9. Förlorade du någon vän? : beror på
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? : love the way you lie!
11. Vad skiljer det här sommarlovet från förra?: hmm mer grejer har hänt
12. Grillade du mycket i sommar?: haha njae
13. Åkte du vattenskidor? : naaae
14. Blev du tillsammans med någon? : jao
15. Fick du någon ny kompis i sommar? : vene xd
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? : jadå , får hoppas

17. Har du druckit tills du spytt? nej
18. Sårat någon?
ah.
19. Förlorat en vän?
redan frågat ju
20.Träffat nya människor?
ahrå:)
21. Kysst en främling?
hm nae:)
22. Tagit droger?
nejnj
23. Haft en sommarflört?
nja
24. Gråtit? jodå
25. Skrattat tills du kissat på dig? ne:)
26. Tältat? ahdå
27. Varit vaken en hel natt? aah

29.  Badat? lite
30.  Haft ett förhållande?aa
31.  Gjort dig riktigt illa? nae
32.  Gjort några nya percingar/ tatueringar?nae xd
33.  Läst en bok? aa
34.  Skickat fel sms med flit? har nog hänt;)
35.  Suttit vid datan en hel natt? aah:P
36.  Näckat? vene xd
37.  Solat naken? nae
38.  Fått utegångsförbud? nepp
39.  Sagt “jag älskar dig" och menat det? jaa
40.  Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? neej
41.  Varit i slagsmål? nepp:)
42.  Pussat någon utav samma kön? aah:P
43.  Sjungit högt på ett berg? vene  :)
44.  Kysst någon i regnet? kanske
45.  Kysst någon i skogen? aa
46.  Kysst någon du inte borde? njae
47.  Tappat rösten? naee
48.  varit på festival? ahdå
49.  Gått upp i vikt? vene xd
50.  Gått ner i vikt? vene xd
51.  Brännt dig? kanske xd
52.  Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? nae
53.  Varit utomlands? nae.
54.  Gjort ett bra köp? massa! 
55.  Tagit upp kontakten med en gammal vän? hmm vene
56.  haft skadeglädje? aaa
57.  Sovit under bar himmel? nejj
58.  Vad kommer du sakna mest? alla dagar med beccä och mathildA!
59.  Har du sommarjobbat? nae
60.  Har du svart ärligt på alla frågor? jadå.


Kommentarer
Postat av: jockiiiee

du är finast <3

2010-08-25 @ 17:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0