rix fm!

blev ju stan igår då som sagt. och ah det var trevligt. shoppade 3 tröjor,3 trosor, 1 par tights och lite smycken typ.
rix fm festivalen va väll sådär, eric saade va väll de som dög och han är snygggggggg :D:D    sen åkte jag och becca nån läskig sak där man va typ upponer , men det var as kul ;) sedan tog vi bussen hem vi elva. och fyfan vad trångt det var ! satt upptryckt på en höjd typ emot fönstret, hela mitt ben började sova. as skönt, nae! och tog as lång tid hem kändes det som ..

idag blire stan igen, eller jag vene lkpg kanske? kommer inte ihåg vad vi sa, men ska iaf bort från finspång.   blir väl att vi åker med 5 bussen in dit.
men nu ska jag städa på mitt rum. good girl ohyeah:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0